1.3 - You Won't See Me
Album: Rubber Soul
| Letras originales | Traducción |
|---|---|
| When I call you up | Cuando te llamo |
| Your line's engaged | Tu línea está ocupada |
| I have had enough | Ya he tenido suficiente |
| So act your age | Así que compórtate acorde a tu edad |
| We have lost the time | Hemos perdido el tiempo |
| That was so hard to find | Ese que era tan difícil de encontrar |
| And I will lose my mind | Y voy a perder la cabeza |
| If you won't see me (You won't see me) | Si no quieres verme (No quieres verme) |
| You won't see me (You won't see me) | No quieres verme (No quieres verme) |
| I don't know why you (Ooh, la, la-la) | No sé por qué tú (Uh, la, la-la) |
| Should want to hide (Ooh, la, la-la) | Quieres ocultarte (Uh, la, la-la) |
| But I can't get through (Ooh, la, la-la) | Pero no puedo comunicarme (Uh, la, la-la) |
| My hands are tied (Ooh, la, la-la) | Me siento atado de manos (Uh, la, la-la) |
| I won't want to stay (Ooh, la, la-la) | No quiero quedarme (Uh, la, la-la) |
| I don't have much to say (Ooh, la, la-la) | No tengo mucho que decir (Uh, la, la-la) |
| But I get turned away (Ooh, la, la-la) | Pero me rechazas (Uh, la, la-la) |
| And you won't see me (You won't see me) | Y no quieres verme (No quieres verme) |
| Time after time | Una y otra vez |
| You refuse to even listen | Te niegas incluso a escuchar |
| I wouldn't mind | No me molestaría |
| If I knew what I was missing (No, I wouldn't, no, I wouldn't) | Si supiera lo que me estoy perdiendo (No, no me importaría, no me importaría) |
| Though the days are few (Ooh, la, la-la) | Aunque los días sean pocos (Uh, la, la-la) |
| They're filled with tears (Ooh, la, la-la) | Están llenos de lágrimas (Uh, la, la-la) |
| And since I lost you (Ooh, la, la-la) | Y desde que te perdí (Uh, la, la-la) |
| It feels like years (Ooh, la, la-la) | Han parecido años (Uh, la, la-la) |
| Yes, it seems so long (Ooh, la, la-la) | Sí, parece que ha pasado tanto (Uh, la, la-la) |
| Girl, since you've been gone (Ooh, la, la-la) | Chica, desde que te fuiste (Uh, la, la-la) |
| And I just can't go on (Ooh, la, la-la) | Y simplemente no puedo seguir (Uh, la, la-la) |
| If you won't see me (You won't see me) | Si no quieres verme (No quieres verme) |
| Time after time | Una y otra vez |
| You refuse to even listen | Te niegas incluso a escuchar |
| I wouldn't mind | No me molestaría |
| If I knew what I was missing (No, I wouldn't, no, I wouldn't) | Si supiera lo que me estoy perdiendo (No, no me importaría, no me importaría) |
| Though the days are few (Ooh, la, la-la) | Aunque los días sean pocos (Uh, la, la-la) |
| They're filled with tears (Ooh, la, la-la) | Están llenos de lágrimas (Uh, la, la-la) |
| And since I lost you (Ooh, la, la-la) | Y desde que te perdí (Uh, la, la-la) |
| It feels like years (Ooh, la, la-la) | Han parecido años (Uh, la, la-la) |
| Yes, it seems so long (Ooh, la, la-la) | Sí, parece que ha pasado tanto (Uh, la, la-la) |
| Girl, since you've been gone (Ooh, la, la-la) | Chica, desde que te fuiste (Uh, la, la-la) |
| And I just can't go on (Ooh, la, la-la) | Y simplemente no puedo seguir (Uh, la, la-la) |
| You won't see me (You won't see me) (Yeah) | No quieres verme (No quieres verme) (Sí) |
| Ooh, la, la-la (Yeah, yeah) | Uh, la, la-la (Sí, sí) |
| Ooh, la, la-la | Uh, la, la-la |
| Ooh, la, la-la | Uh, la, la-la |